Forum Kierowników IT w Administracji to ogólnopolska konferencja skierowana do przedstawicieli instytucji publicznych, odpowiedzialnych za informatyzację swoich jednostek. Udział w konferencji pozwoli zaktualizować wiedzę na temat zmian w przepisach i uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania pojawiające się w codziennej pracy.
Podczas trwającego trzy dni wydarzenia (objętego patronatem PTI) uczestnicy będą mieli także okazję przekonać się, które rozwiązania IT warto wykorzystać w swoich organizacjach oraz w jaki sposób je wdrożyć i sfinansować.
W programie m.in.:
- praktyczne aspekty wdrażania e-usług w sektorze finansów publicznych
- wirtualni asystenci, czyli robotyzacja procesów w urzędach
- prawne aspekty wdrażania sztucznej inteligencji w administracji publicznej
Podczas pierwszego dnia Forum odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród Skrzydła IT w Administracji.
Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: https://forum.itwadministracji.pl/zgloszenie/