Strona głównaAktualnościForum Kierowników IT w Administracji

Forum Kierowników IT w Administracji

-

KATEGORIE:

Forum Kierowników IT w Administracji to ogólnopolska konferencja skierowana do przedstawicieli instytucji publicznych, odpowiedzialnych za informatyzację swoich jednostek. Udział w konferencji pozwoli zaktualizować wiedzę na temat zmian w przepisach i uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania pojawiające się w codziennej pracy.

Podczas trwającego trzy dni wydarzenia (objętego patronatem PTI) uczestnicy będą mieli także okazję przekonać się, które rozwiązania IT warto wykorzystać w swoich organizacjach oraz w jaki sposób je wdrożyć i sfinansować.

W programie m.in.:

  • praktyczne aspekty wdrażania e-usług w sektorze finansów publicznych
  • wirtualni asystenci, czyli robotyzacja procesów w urzędach
  • prawne aspekty wdrażania sztucznej inteligencji w administracji publicznej

Podczas pierwszego dnia Forum odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród Skrzydła IT w Administracji.

 

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:  https://forum.itwadministracji.pl/zgloszenie/

 

 

 

 

Najważniejsze informacje

Informacje z oddziałów