Na łamach prenumeraty online Dziennika Gazety Wyborczej, portalach Gazety Prawnej oraz Poradnika Biznesu ukazała się kolejna- 5. edycja kampanii edukacyjnej „Cyberbezpieczeństwo”, wydawana przez MediaPlanet.
Wraz z ekspertami kompleksowo opisano wszelkie działania przedsiębiorstw związane z ogółem stosowanych technik, procesów oraz praktyk stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu ochrony sieci informatycznych, urządzeń a zwłaszcza danych osobowych. W ramach kampanii zwrócono uwagę na powagę dbania oraz nieustannego polepszania zabezpieczeń swoich danych oraz urządzeń służących nam zawodowo oraz prywatnie.
Kampania otrzymała wiele patronatów od instytucji, fundacji, m.in.:
- Polskiego Towarzystwa Informatycznego
- Klastry #CyberMadeInPoland
- Instytutu Kościuszki
- Polskiej Platformy Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Głosu eksperckiego w kampanii udzielili m. in.:
- Pan Paweł Henig – Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, ekspert Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
- Pan Bogusław Olgierd Dębski – mgr inż. cybernetyk, absolwent Wydziału Cybernetyki WAT. Obecnie kieruje pracami Centrum Certyfikacji Kompetencji i Potwierdzania Kwalifikacji Polskiego Towarzystwa Informatycznego
- Pani Ewelina Kasprzyk – Dyrektor programowa, redaktor naczelna European Cybersecuirty Journal.
- Pan Wiktor Sędkowski – architekt rozwiązań bezpieczeństwa i niezależny badacz zabezpieczeń, ekspert Instytutu Kościuszki w dziedzinie zagrożeń cyfrowych.
- Pan Marek Wierzbicki – doradca oraz ekspert Polskiej Platformy Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
- Dr. Hab. Inż. Jerzy Kosiński – ekspert Polskiej Platformy Bezpieczeństwa Wewnętrznego w obszarze cyberprzestępczości i informatyki śledczej.
- Pan Łukasz Gawron – prezes klastry #CyberMadeInPoland
Zapraszamy do ciekawej lektury: